Jump to content
Emotional Outlet

Good Versus Evil [Part 2]

Recommended Posts

1 minute ago, Faronil said:

... I... Well.. Now you know why I'm on the Evil side... xD I think I'll go punch a wall for a bit...

 

-2 = 488

 

xD you do that bud, have fun!

 

+2 = 490

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Moby JJ said:

 

xD you do that bud, have fun!

 

+2 = 490

 

Okay I'm back, the wall is bleeding too much, had to call an ambulance...

 

-2 = 488

 

Btw, don't you have an Index yet Moby? Shame :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Faronil said:

 

Okay I'm back, the wall is bleeding too much, had to call an ambulance...

 

-2 = 488

 

Btw, don't you have an Index yet Moby? Shame :P

 

lol u tough m8 xD 

 

+2 = 490

 

I promise at some point if I have enough uploads to warrant it , I will make one!

 

besides the sig should tell you what you need to know ;)

⇓⇓⇓

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Moby JJ said:

 

lol u tough m8 xD 

 

+2 = 490

 

I promise at some point if I have enough uploads to warrant it , I will make one!

 

besides the sig should tell you what you need to know ;)

⇓⇓⇓

 

Well now I have to go look for your posts instead just lazily clicking on a pretty link underneath your name :P You're going to make me work?! How dare ye!

 

-2 = 488

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Faronil said:

 

Well now I have to go look for your posts instead just lazily clicking on a pretty link underneath your name :P You're going to make me work?! How dare ye!

 

-2 = 488

 

I mean ... there is like 2 under my tag xD one of which could be better and needs re-doing at some point :/ 

 

+2 = 490

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Moby JJ said:

 

I mean ... there is like 2 under my tag xD one of which could be better and needs re-doing at some point :/ 

 

+2 = 490

 

Can't wait for a decent Dual-Audio release of Ping Pong :D

 

But you're still gonna lose this! Come join the dark side!

 

-2 = 488

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Faronil said:

 

Can't wait for a decent Dual-Audio release of Ping Pong :D

 

But you're still gonna lose this! Come join the dark side!

 

-2 = 488

 

have other stuff to finish first but shouldn't be too long just need my wifi back xD

 

and nah not as long as I'm here you won't win boi

 

+2 = 490

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Moby JJ said:

 

Ironically I was refering to myself in that comment xD but hey lol 

 

+2 = 490

 

Moby retires o/

 

Yus! I'll mark it as a victory in my victory bible... :P

 

-2 = 488

Share this post


Link to post
Share on other sites

PSYCH 

 

+2 = 490

 

Bit sad that you have a victory bible really... 

 

Edit: I was bluffing I really am retiring, gg my friend 

Edited by Moby JJ
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Moby JJ said:

PSYCH 

 

+2 = 490

 

Bit sad that you have a victory bible really... 

 

Edit: I was bluffing I really am retiring, gg my friend 

 

Well that bible is necessary so that my biography includes all my glorious deeds :P

 

- 2 = 488

 

Well then have fun in retirement xD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 23/12/2016 at 3:32 AM, Faronil said:

 I think I'll go punch a wall for a bit...

 

Hmm sounds fun.... ''looks towards nearest wall"

 

-2 = 486

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...